在人生旅途上,大家不住的往前低頭疾走,向着自己的人生目標進發。每天營營役役無事忙,有沒有想過為何?有幾許會提醒自己慢下步伐,關心一下跟自己萍水相逢,或在旁邊擦身而過,或於人生交滙點有緣碰上的您?

Tuesday, October 11, 2005

Communication 101

講你唔信! 講你都唔好信!


女人既說話:我喊喇!
暗示:你仲唔安慰我

男人既說話:唔好喊啦!
暗示:又累我俾全條街既人睇實!

女人既說話:我唔會再俾機會你!
暗示:我仍然等緊你。

男人既說話:鍾意咪買囉。
暗示:又買呀?破產喇!

女人既說話:我係你心中有冇地位呀?
暗示:你最近冇理我。

男人既說話:聽日你有冇街去呀?
暗示:我自己有節目。


女人既說話:我最近好得閒!
暗示:你多的陪我啦!

男人既說話:我會早的返架喇!
暗示:唔好再問我相同既問題!


女人既說話:你點解要講咁多藉口
暗示:你講聲對唔住啦!

男人既說話:得喇得喇!
暗示:你好煩呀!

女人既說話:我仲好鍾意你
暗示:你做左好多我唔鍾意既事!

男人既說話:呢排咁好胃口既?
暗示:你又肥左喇!

女人既說話:我愛你!
暗示:我等緊你講你愛我。

男人既說話:我好愛你架!
暗示:你好似冇以前咁熱情。

女人既說話:你同佢有咩關係?
暗示:唔好俾我再見到你同佢一齊!

男人既說話:你件衫好似唔多襯你喎。
暗示:你件衫好暴露呀!

女人既說話:對唔住囉!
暗示:明明係你錯先。

男人既說話: 呢次當係我錯囉!
暗示:我都唔知自己錯的乜!

女人既說話:你話事啦!
暗示:應該知道我要乜。

男人既說話: 你想點就點啦!
暗示:我仲可以講乜?

6 comments:

梁巔巔 said...

Funny!

附加一句:

女人既說話: 你話係唔係先~?
暗示:"我講嘅嘢一定啱嘅" or "你講嘅嘢啱唔啱又或者啱都好, 總之我嗰 oD就一定啱過妳!"

Carrie said...

看完也忍不住笑。^^

不過也很視乎講這些話時的語氣和情景啊!

Garfield said...

why can't men and women be more open in their communication. Sometimes, hints get misinterpret.

Ruth Tam said...

Very funny.

史路比 said...

都唔係全部都岩架喎...哈哈~

程霜 said...

各位觀眾:
看罷不禁發出會心微笑阿俚?
無十足,都有九成…

知多一點點,下次同人溝通既時候..
有則改之,無則加冕.