在人生旅途上,大家不住的往前低頭疾走,向着自己的人生目標進發。每天營營役役無事忙,有沒有想過為何?有幾許會提醒自己慢下步伐,關心一下跟自己萍水相逢,或在旁邊擦身而過,或於人生交滙點有緣碰上的您?

Thursday, October 13, 2005

憑歌寄意 IV

朋友介紹的一首老歌: 送給熒光幕前執著和認真的妳
懂得珍惜身邊一切,是一種技巧,一種修為,並非必然………….
尋尋覓覓,到頭來要找的,原來已在身邊,奈何!!

我只在乎你

作詞:慎芝 作曲:三木 曲:川口真

如果沒有遇見你 我將會是在那裡
日子過的怎麼樣 人生是否要珍惜
也許認識某一人 過著平凡的日子
不知道會不會 也有愛情甜如蜜

任時光匆匆流去 我只在乎你
心甘情願感染你的氣息
人生幾何能夠得到知己
失去生命的力量也不可惜
所以我求求你 別讓我離開你
除了你 我不能感到一絲絲情意

如果有那麼一天 你說即將要離去
我會迷失我自己 走入無邊人海裡
不要什麼的諾言 只要天天在一起
我不能只依靠 片片回憶活下去

為何老歌往往好像在訴說心底話........以前的填詞人,高明!

跟住落黎呢一首歌,係送比新婚蜜月旅行返港既Ruth:
在家千日好, 出外半朝難.......

前所未見

曲/編: 陳光榮 詞:黃偉文

推開一萬扇窗 到這裡才遇上
畢生想找那片 夢中出現過海洋
約錯的會太多 你最尾才亮相
唯有你的家裡 那風景最堪欣賞

誰的手 誰的肩 回家一樣溫暖
能一撲進 就不想再逛大世界花園
碧海 藍的天 傳說裡 的伊甸
地球吋吋都走遍 為何也看不見
然而在你這裡遇見

彷彿枕在你肩 才 沉沉睡去
幾多星的旅店 亦不可讓我安眠
見慣公路兩邊 四季那時令轉
來到這溫室裡 至找到我的春天

誰的手 誰的肩 回家一樣溫暖
能一撲進 就不想再逛大世界花園
碧海 藍的天 傳說裡 的伊甸
地球吋吋都走遍 為何也看不見
然而在你這裡遇見

誰的手 誰的肩 回家一樣溫暖
能一撲進 就不想再逛大世界花園
碧海 藍的天 傳說裡 的伊甸
地球吋吋都走遍 為何也看不見
然而在你眼裡 望見

28 comments:

Ruth Tam said...

Thanks a lot.

史路比 said...

誰說舊歌不及新歌好? ^^

Hyacinthus said...

做呢期興點唱?
好歌不怕百回聽,
好詞怎難不道你心意?

Garfield said...

程霜, i like the songs.

程霜 said...

Ruth, you are more than welcome...Happy Acting :)

史小姐: U R 董音律的人, 所言甚是.....^^

風姑娘有所不知:
論文采,程某望塵莫及風姑娘閣下跟梁兄.順手拈來亦可出口成文,五步一詞,十步一詩.晚生才疏學淺,又不想為作新詩強說愁;還幸自幼聽歌不少,對歌詞亦略有心得,雖不至過目不忘,然前輩填詞人筆墨,小弟亦略知一二.. 現今講求效率,揀歌快過寫好多 ma!

你知喇,話說出了口,有如覆水難收.好多時,唔收得番架嘛! 憑歌寄意,含蓄得多....
有梁公子前車可鑑....唔駛比人…… :P

程霜 said...

Corinne,

Thank you ^.^

Garfield said...

程霜, you are most welcome. I read your blog entries almost every day now. =)

Hyacinthus said...

嘩...

你地異姓好兄弟, 二比一? 輸晒 !

Hyacinthus said...
This comment has been removed by a blog administrator.
梁巔巔 said...

Heeeeee~

Carrie said...

不如兩位公子快快燒黃紙結拜吧!Haha...

---

我好喜歡「我只在乎你」的!

Ruth Tam said...

Why 結拜 need to burn yellow paper?

梁巔巔 said...

ruth,

嘿嘿嘿~~~~~

呢 oD係反清復明嘅天地會紅花會洪門清幫嘅儀式嚟. 而家 oD Black Society 攞咗嚟用囉.

仲有斬鷄頭 + 滴血.

義氣仔女

拋頭盧 洒熱血

反清復明.....

明朝好好咩?!!!???

Hyacinthus said...

斬鷄頭 + 滴血 ???

義氣仔女 拋頭盧 洒熱血???

咁你同程公子幾時結呀? 拋頭盧洒熱血俾我睇, 要擇個吉日哦, 到時要請飲同派利是架!

程霜 said...

乜義氣仔女唔係兩 ”hip”插刀咩?

現在講環保,燒黃紙已經不合時 (電聯把啦)
斬雞頭? 恐防有禽流;
亂滴血? 愛滋甚猖獗:
天生硬頸, 拋頭顱? 要去Rave Party “fing” 好耐至甩得..

紅十字會然現急需大量 “O” 型血,
請一眾熱心(血)市民促到就近捐血中心慷慨捐血…
為己為人, 捐血救人, 您捐 “chor”未?

回顧歷史,明朝國祚甚短,宦官當道,歷朝天子,具才略者無幾
把弄朝政者無數,東西廠互相攻伐,加上貪官又多……
開國者名不正,言不順. 歷史和鏡子,唯望當權者引以為鑑.

梁巔巔 said...

"明朝國祚甚短"

喂老友, 都200幾年呀! 佢夠運(混)!

Carrie said...

風信子,要請飲同派利是架咩???

Hyacinthus said...

carrie, 佢地咁開心,我地都要開心,請飲同派利是合你心意嗎? 我提意架~~~

Carrie said...

呵呵!即係我地俾機會佢地同我地分享佢地0既開心啦~~~

咁應該開埋香檳、請食buffet lor~~~

梁巔巔 said...

oD人咁鬼貪心......

-_-"

程霜 said...

Fine with me. Let's set a date, time and pick a place. I will bring wine.....

I am planning to make a trip back in May next year for a tech. conference. Will that be too late?

梁巔巔 said...

Remember to call me.

Wei, 程相公, leave your contact no. here: vliang1206@yahoo.com

程霜 said...

My conference will be on Kowloon (YMT/TST) side and last 2 1/2 days. Will definitely try to make the meeting happen. I may need to rely on you to invite Hyacinthus, Carrie and other bloggers if they want to join. (should we make it a worldwide blogger's conference? :P)

Hyacinthus said...

carrie, 無錯, 既然我地俾人打都兩份啦,咁有好野我又點少你份呢,假假地我地都係自己人,HKUguys, kekeke.....

worldwide blogger's conferene? what a good suggestion. hahah...

梁巔巔 said...

"worldwide blogger's conferene"

唔錯.

剩係香港我哋呢班都夠代表性.

Carrie said...

conference...don't make it SO...boring!!! hahahaa....

程霜 said...

Carrie,
妳年紀小,可能未去過好玩既 Conference....除了討論如何發展博客(部落)文化之外,仲可以有其他活動,例如:交流寫 Blog 心得,web page design,如何令 Blog 更加精彩之如,又可以跟志同道合以文會友,吟詩作對,興之所至,把酒言歡,食 Buffet 兼唱 K,何悶之有??

Carrie said...

年紀小?都係0既,呵呵!

你有所不知,我呢期聽到Conference只會諗起12月0既世貿會議‧‧‧所以真係覺得好悶‧‧‧因為‧‧‧我會去lor‧‧‧