在人生旅途上,大家不住的往前低頭疾走,向着自己的人生目標進發。每天營營役役無事忙,有沒有想過為何?有幾許會提醒自己慢下步伐,關心一下跟自己萍水相逢,或在旁邊擦身而過,或於人生交滙點有緣碰上的您?

Friday, August 18, 2006

Blog Tag 接力之"左右逢緣(冤)"

分別被風子姑娘梁公子點相,仲兼且被人大大聲恐嚇話 "警告你呀, 擺我喺頭 ar)))))" 唉,正感左右為難,忽然想起跟据加州非正式統計,加州人口二仟七百多萬但電腦卻多達三千多萬台,即平均每人約擁有1.4台左右。問題立刻迎刃而解....

OS為?
Miscrosoft Window XP Professional w/ Service Pack 2 (both systems)

這台是你的個人電腦?還是公司或家人共用的電腦?




上面是家裡的desktop電腦,
下面是公司的mirror image (remote access)

這張桌布是什麼? 從哪裡取得的?

程某甚少訪客造訪,所以不用枱布。但我有牆紙噃。

上面的是於+三年前用真金白銀血汗錢死慳死抵買架.....嗚嗚嗚.....

下面的是用四年大學寒窗苦讀加三年捱更抵夜好辛苦咁考佢番來,唉!讀到頭髮都白埋呀陰功!

更換桌布(都話唔用枱布咯,牆紙呀嗎?)的頻率高嗎?
換季咁上下。睇心情同時間。

桌面上有幾多個ICON?
枱面就七國咁亂,但螢光幕就好企理,有相為証。

一堆檔案和捷徑放得亂七八糟的桌面,你看得下去嗎?
企理程度跟有冇時間成正比。

有沒有什麼堅持點?
堅持用自家原創。

有為了填這份接力, 還特地整理一下嗎?

話冇你信唔信?

"我最憎人哋用枝鎗指住我個頭....." 周潤發於<上海灘>一劇中經典對白。

6 comments:

Hyacinthus said...

Thanks for sharing. :)

"我最憎人哋用枝鎗指住我個頭....."

咪係囉,幾唔應該呀,明明係誠意invite,而家? 竟然變成了有心的恐嚇, 好似用枝鎗指住程霜個頭咁,佢住到咁遠你重咁對佢?哎,真係,封筆後也順便收收脾氣!不然?要找carrie草擬封律師信至得,保留一切追究的權利!

Hyacinthus said...

係哦,唔係桌巾,係桌布或桌面才對 @.@"

梁巔巔 said...

哎吔~~~

風信子, 妳唔做六國大封相嘥晒!!!!!!!!

Carrie said...

原來是用了這兩幅,下面那幅我第一次看時就已經很喜歡了。

Carrie said...

即係咁...都怪我唔好lor...無好好睇住佢....等D人亂咁講野...

程兄, 要怪, 就怪在小女子身上啦...(可憐家嫂腔)

程霜 said...

兩位拍檔加押寨夫人(家嫂):

所以話呢,說出的話就似潑出去的水 -- 覆水難收...唉.......梁公子......

追究? 點敢呀!公子於博客圈人氣當旺,相識遍天下,契家姐如恆河沙數,邊敢同佢過唔去?睇,收咗筆仲咁多留言。勁!勁!勁!

之不過,如梁兄所言,風姑娘聲底的確有唱粵曲天份,尢其唱"子喉"或任白的"白腔"。

至於下面幅相,有空會寫一篇關於它出處的文章。