在人生旅途上,大家不住的往前低頭疾走,向着自己的人生目標進發。每天營營役役無事忙,有沒有想過為何?有幾許會提醒自己慢下步伐,關心一下跟自己萍水相逢,或在旁邊擦身而過,或於人生交滙點有緣碰上的您?

Tuesday, November 08, 2005

婚前, 婚後

熱戀既時候,男人抱住女人睡,女人就話:「你抱得我太緊啦,好熱呀! 我就快窒息啦。」
男人笑住咁講:「我鍾意抱住妳呀,如果唔係我睡不著。」

當佢地成為夫妻之後,有一天女人投訴:「你晚上睡覺都無抱著我,咁同我一個人睡有乜野分別喎!」
男人懶洋洋咁講:「晚上抱著人,我點睡覺喎!抱在一起,大家都睡得唔好,唔通妳唔覺得咩?」

熱戀既時候,男人會突然係鬧市中將女人抱起,走長長既一段路。
女人就笑住咁講:「你癡線架?快o的將我放低啦!比人睇到唔好啦!」
男人就話:「怕咩呀?我鍾意抱住妳!」

若干年之後,女人在鬧市中向男人撒嬌:「抱我!」
男人說:「妳癡線架咩?」

熱戀既時候,女人同男人講:「抱我!」
男人就乖乖彎腰,將女人抱上床。

若干年之後,女人同男人講:「抱我上床!」
男人沒好氣咁講:「妳自己唔會上床咩?」

熱戀既時候,男人向女人許諾:「即使妳將來變成一個大肥婆,我都要日日咁抱住妳;妳變成老太婆,我都會繼續抱住妳!」

若干年之後,女人肥左亦都老左,想叫個男人抱,男人沒好氣咁話:「妳仲後生咩?」


好難相信,當日抱妳同若干年之後唔抱妳既,竟係同一個男人,世事往往如此。

結婚後,佢抱妳,福氣! 佢唔抱妳,正常!


相愛很難(張學友/梅艷芳)

曲/編曲:陳輝陽 詞:林夕 監製:陳輝陽/蔡一智

女:最好 有生一日都愛下去
  但誰人 能將戀愛當做終生興趣
男:生活 其實旨在找到個伴侶
  面對現實 熱戀很快變長流細水

*女:可惜我 不智或僥倖
   對火花天生敏感
 男:不過 兩隻手拉得太緊
 合:愛到過了界那對愛人
   同時亦最易變成一對敵人
 女:也許相愛很難
   就難在其實雙方各有各寄望
   怎麼辦
 男:要單戀都難
   受太大的禮會內疚卻也無力歸還
 女:也許不愛不難
   但如未成佛升仙也會怕
   愛情前途黯淡
 男:愛不愛都難
   未快樂先有責任給予對方面露歡顏
 女:得到浪漫 又要有空間
 男:得到定局 卻怕去到終站
 合:然後付出多得到少不介意豁達
   又擔心 有人看不過眼*

Repeat *

合:無論熱戀中失戀中
  都永遠記住第一戒 別要張開雙眼

14 comments:

Carrie said...

嘿嘿。。。

Sunshine said...

sigh....

Garfield said...

cs, do you belive in it =)

史路比 said...

真現實囉...

Jan said...

又唔係每個男人都係咁既..

Garfield said...

cs, could you tell me where did you saw the garfield comic strip-"Life is tough, get tougher"

yuen luk luk said...

唉!

Hyacinthus said...

唉! 唉!

Jan said...

我覺得如果你的伴侶老來時跟你十指緊扣,
這一種感覺已經很幸福.

Garfield said...

hi, cs just to inform you that I have used the comment that you left for me to console my friend AC.

Carrie said...

程翁,幾時先有你既新大作睇呀?好忙呀?

程霜 said...

嘿嘿。。。
sigh....
真現實囉...
唉!
唉! 唉!

You guys/gals......
so the lesson learned:
when that special someone treats you well, go and fully enjoy it when it is still last.... cos you need to assume it will not last for long.

程霜 said...

jan, totally agree. so, if you are not this type, lucky you (I mean, your 2nd half)

Hegemon said...

Interesting!